نازگل بابا.دخترم...

نازگل بابا.دخترم...

                                                      دخترم

   همیشه و در هر کار اول محیط پیرامونت را بسنج ممکنه طوری رفتار کنی که

 

 آدمهای دور و برت  تاب و تحمل رفتار تو را نداشته باشند  . در ست است که

 

انسان برای خود زندگی می کند نه برای دیگران ولی ممکن است طوری رفتار کنی

 

که اگـــر کســی تــو را دیــد در مــورد تــو فـــکر دیگری کند

 

دخترم همیشه طوری رفتار کن که در وحله اول و جدانت راضی باشد نه هوای نفست .

 

دختر من نمی گم طوری باش که من ودیگران می خواهیم انگونه باشیم  بلکه به

 

گونه ایی باش که خودت می خواهی اما این خواستن باید مبتی بر منطق و عقل

 

باشد نه هوای نفس .

 

دختر م  هوس زود گذر و کسل کننده است ولی کاری که با امر عقل انجام گیرد

 

پایدار و جاویدان است .

 

دختر م سعی بر این نکن که خود رابرای دیگران عبرت بنمایی  بلکه از زندگی دیگران

 

عبرت بیاموز .

 

دخترم هیچ وقت گوشه گیر و منزوی نباش سعی کن در اجتماع سیر و زندگی کنی



نظرات شما عزیزان:

Arezou
ساعت19:10---21 آذر 1393
حتما بخون خیلی قشنگه پسر فقیری که از راه فروش خرت و پرت در محلات شهر، خرج تحصیل خود را بدست میآورد یک روز به شدت دچار تنگدستی شد. او فقط یک سکه ناقابل در جیب داشت. در حالی که گرسنگی سخت به او فشار میاورد، تصمیم گرفت از خانه ای تقاضای غذا کند. با این حال وقتی دختر جوانی در را به رویش گشود، دستپاچه شد و به جای غذا یک لیوان آب خواست. دختر جوان احساس کرد که او بسیار گرسنه است. برایش یک لیوان شیر بسیار بزرگ آورد. پسرک شیر را سر کشیده و آهسته گفت: چقدر باید به شما بپردازم؟ دختر جوان گفت: هیچ. مادرمان به ما یاد داده در قبال کار نیکی که برای دیگران انجام می دهیم چیزی دریافت نکنیم. پسرک در مقابل گفت: از صمیم قلب از شما تشکر می کنم. پسرک که هاروارد کلی نام داشت، پس از ترک خانه نه تنها از نظر جسمی خود را قویتر حس می کرد، بلکه ایمانش به خداوند و انسانهای نیکوکار نیز بیشتر شد. تا پیش از این او آماده شده بود دست از تحصیل بکشد. سالها بعد... زن جوانی به بیماری مهلکی گرفتار شد. پزشکان از درمان وی عاجز شدند. او به شهر بزرگتری منتقل شد. دکتر هاروارد کلی برای مشاوره در مورد وضعیت این زن فراخوانده شد. وقتی او نام شهری که زن جوان از آنجا آمده بود شنید، برق عجیبی در چشمانش نمایان شد. او بلافاصله بیمار را شناخت. مصمم به اتاقش بازگشت و با خود عهد کرد هر چه در توان دارد، برای نجات زندگی وی بکار گیرد. مبارزه آنها بعد از کشمکش طولانی با بیماری به پیروزی رسید. روز ترخیص بیمار فرا رسید. زن با ترس و لرز صورتحساب را گشود. او اطمینان داشت تا پایان عمر باید برای پرداخت صورتحساب کار کند. نگاهی به صورتحساب انداخت. جمله ای به چشمش خورد: همه مخارج با یک لیوان شیر پرداخته شده است...آرزوتوازخدابخواه،بعدآیه زیروبخون:بسم الله الرحمن والرحیم لاحول ولاقوه الابالله العلی العظیم،این پیاموبه 9نفربفرست آرزوت برآورده میشه،باور نمیکردم واقعاقبول شداگه پاک کنی ونفرستی خداآرزوتوقبول نمیکنه ساعتتونگاه کن ببین 9دقیقه بعد1اتفاق خوشحالت میکنه...
[Web] -

پاسخ:خدا قبول کنه ممنونم ازت...


مهرنوش
ساعت8:55---11 آذر 1393
نازگل وبلاگ خیلی خوبی داری .
منم یه وبلاگ دارم که لیست همه دوستام داخلشه ، بهشون پیشنهاد دادم وبلاگ نازگل را ببینند ، تو هم وبلاگت رو توی این لیست لینک کن ، کار خیلی راحتیه ، اینجوری بازدید وبلاگت خیلی زیاد میشه...

http://www.mehrnooosh.loxblog.com
پاسخ:سلام باشه مرسی


سعید
ساعت12:25---1 آذر 1393
سلام دختر عزیزم
اینو بدون بابا و مامانی واسه اومدنت لحظه شماری میکنن
خیلی دوست دارم عزیزم
پاسخ:سلام بابا و مامان خوبم منم شمارو خیلی خیلی دوست دارم باباسعید،مامان عاطفه،عاشقتوننننننم


نازنین
ساعت9:15---1 آذر 1393
واقعا وبلاگ خوبی دار نازگل
ولی وبلاگ هایی شبیه وبلاگ منو تو باید یه جایی باشند که دیده بشند ، یه وبلاگ پیدا کردم خیلی بازدید داره که تبلیغ توش رایگانه ، تو هم باهاش تبادل لینک کن. خوبیش اینه اتوماتیکه

اینم آدرسه وبلاگه:
http://nazi-joon-jooni.loxblog.com
پاسخ:سلام مرسی بهم سر زدی


نازنین
ساعت8:41---29 آبان 1393
چطوری نازگل
خوش میگذره؟
بازم به من که هر روز بهت سر میزنم تو که همش توی وبلاگ خودتی ، وبلاگ منو اصلا دیدی نازگل ؟
دوستان زیادی توی وبلاگ من سایتشون رو لینک می کنند برای همین بازدید زیادی داره ، تو هم وبلاگت رو لینک کن ، تا دوستام بهت هر روز سر بزنند و بازدید وبلاگت زیاد شه.

اینم آدرسه وبلاگمه:
http://nazi-joon-jooni.loxblog.com

والا به خدا بازدید وبلاگم واقعیه
نازگل منتظرتما
پاسخ:سلام چشم ، میام نازنین جان


نازنین
ساعت16:17---28 آبان 1393
سلام نازگل خوبی؟ من چند بار توی چت لوکس بلاگ بهت پیام دادم ولی جواب ندادی . میخواستم دعوتت کنم بیای توی وبلاگم لینکت رو ثبت کنی، خیلی وبلاگت رو دوست داشتم.

http://nazi-joon-jooni.loxblog.com

به خدا بازدید وبلاگم خوبه
نازگل منتظرتما
پاسخ:سلام حتما میام گلم


سارا
ساعت18:39---6 مهر 1393
نمیدونم بخدا نازگل جون ...

عزیزم لینکت رو ثبت کردم ، موفق باشی
پاسخ:مرسی


سارا
ساعت11:08---5 مهر 1393
سلام .
میشه بگی پس مال کیه ؟

پاسخ:سلام میدونی من تموم کتابشو خوندم ایشون در این مورد چیزی نگفته بازم بیشتر تحقیق کن


هلسا جون
ساعت10:40---4 مهر 1393
موفق باشی !!!!!!!!!!!
پاسخ:مرسی آبجی


زری
ساعت11:22---2 مهر 1393
وب زیبایی داری خستنباشی

پاسخ:مرسی ممنون


minaf
ساعت19:21---1 مهر 1393


سهیلا
ساعت10:06---25 شهريور 1393
راستی این نازگل قراره کی بیاد




ایشالله تا اون وقت دعا میکنم

پاسخ:ممنون آبجی شمام چقدر عجله دارین ها ...خخخخ


سهیلا
ساعت9:58---25 شهريور 1393

ایشالله سرتون خلوت بشه

خب اره دیگه بتونین بیشتر به اینجا بیاین
سلام ما رو به عاطفه خانم هم برسونید
پاسخ:ممنون سلام میرسونن....خخخخخ


سهیلا
ساعت23:17---10 شهريور 1393



و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آفرینش

و چه اندازه عجیب است روز ابتدای بودن

و چه اندازه شیرین است امروز ، روز میلادت ، روزی که تو آغاز شدی

میلادت مبارک

http://yakh-yakhy.persiangig.com/57.swf
پاسخ:سلام .وای خدا ممنون .مرسی



HOJJAT
ساعت14:16---10 شهريور 1393
سلام
ممنون که نظر دادید
دوباره بهم سر بزنید
ممنون
مواظب خودتون باشید
خدانگهدارتون
پاسخ:سلام عزیزم ممنون از نظر شما


ثنا
ساعت21:02---4 شهريور 1393
سلام وبلاگ خیلی خوبی داری خوشحال میشم اگه به وبلاگ منم بیای ونظربدی منتظرت میمونم.
پاسخ:سلام مرسی حتما


sorosh
ساعت1:38---1 شهريور 1393
سلام دوست خوبم از وبت خیلی خوشم اومد و مطالب قابل استفاده ای گذاشتی خسته نباشی امیدوارم تو هم به من سر بزنی و حتما برام نظر بزاری و اگه خواستی میتونی از طریق بازدید وبت پول دربیاری ! باور کن این سایت واقعا واقعیه و من خودمم توش عضوم ب هر حال من منتظر نظر خوبت هستم http://khiabanmusic.loxblog.com
پاسخ:سلام مرسی ازت


hadis
ساعت19:21---21 مرداد 1393
وبت عالیههههههههههههه وقت کردی یه سربزن مرسییییییی
پاسخ:متشکرم خیلی زیاد


ثنــــای دوست داشتنی
ساعت20:48---16 مرداد 1393
سلام، وبلاگ زیبا و پر محتوایی دارید، من شما رو لینک کردم لطفا شما هم لینکم کنید تا بیشتر به هم سر بزنیم
پاسخ:سلام ثنا جوون مرسی از نظرتون میام پیشت.


سهیلا
ساعت8:57---11 مرداد 1393
دوست داشتن تمثیلی از نفس کشیدن من است، سزاواری من در زندگی، شایستگی‌ام در بودن! ... اگر سزا بود چنان در آغوش‌ می‌فشردم که یکی گردیم، و در آن پیکر، نه من دلتنگ می‌شدم، نه او می‌گریخت
پاسخ:سلام متشکرم ازتون


مینا
ساعت22:35---10 مرداد 1393
وبتون عالیه.خیلی مطالب جالبی داخلش هست.خسته نباشید
پاسخ:مرسی از حسن توجهتون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 10 مرداد 1398برچسب:نازگل بابا, ] [ 19:0 ] [ نازگل ]
[ ]